
Fontos számunkra, hogy a Budaörsi Egészségügyi Központot felkereső páciensek elégedettek legyenek az intézmény által nyújtott szolgáltatásokkal.
Amennyiben segítségre vagy tájékoztatásra van szüksége az ellátás folyamata során, kérdésével, észrevételével bizalommal fordulhat ellátási asszisztensünkhöz.
Fontos! Az ellátási asszisztens a betegellátás szervezésével foglalkozik, orvosszakmai kérdésekben nem illetékes!
Kérjük, az alábbiakban tekintse át a leggyakrabban felmerülő kérdésekre adott válaszokat. Amennyiben itt nem talál megoldást problémájára, kérjük, írja le kérdését, észrevételét, tapasztalatát vagy javaslatát az alábbi űrlapon.
Sürgős, azonnali megoldást igénylő probléma esetén munkanapokon 8:00 és 17:00 óra között munkatársunk telefonon is elérhető – a hívásokat az esetek nyomon követhetősége érdekében rögzítjük.
Gyakori kérdések:
- Miért nehéz elérni a Budaörsi Egészségügyi Központ betegirányítását telefonon?
- Miért ilyen hosszúak az előjegyzési idők (betegfogadási listák) bizonyos szakrendelések esetében?
- Mely szakrendelésre szükséges beutaló, és miért?
- Miért kizárólag a vizsgált páciens, illetve meghatalmazással rendelkező személy veheti át a leleteket, laboreredményeket? Miért nem elegendő a közeli hozzátartozói viszony vagy közös lakcím?
- Elfogadhatok-e hálapénzt vagy ajándékot, ha elégedett vagyok az ellátással?
- Milyen egészségügyi ellátások érhetők el a Budaörsi Egészségügyi Központban?
- A Budaörsi Egészségügyi Központ közegészségügyi intézmény?
Nem találta meg a választ kérdésére? Írja meg nekünk!
Név:
Telefonszám:
E-mail-cím:
Kérdés, észrevétel leírása:
Kapcsolat:
Zsákai Laura
Ellátási asszisztens
zsakai.laura@tritonlife.hu
+36 70 668 0591