2020. november 3. – Szeptember utolsó napjaiban a budaörsi szakrendelőben ismét arról kérdezték a járóbetegeket, mennyire elégedettek az ellátás színvonalával. A koronavírus okozta stressz dacára a másfél évvel ezelőtti méréshez képest a legtöbb mutató javult. Az egyik legmagasabb pontszámot a járványhelyzet kezelésére kapta az intézmény.
Szeptember végén ismét lehetőségük nyílt a Budaörsi Egészségügyi Központ szakrendeléseit felkereső pácienseknek, hogy visszajelzést adjanak, mennyire elégedettek a járóbeteg-ellátás különböző aspektusaival. A tizenhárom kérdésből álló anonim kérdőívet öt nap alatt százhetvenen töltötték ki.
A legjobb pontszámokat az épületben uralkodó tisztaság, az ellátó szakszemélyzet kommunikációja, az orvosok szakmai felkészültsége és a koranavírus-járvánnyal kapcsolatos feladatok kezelése kapta. Pozitív, de ennél alacsonyabb értékelést kapott a várakozásra szolgáló terek kényelmessége, az intézményi kommunikáció a helyi nyilvánosságban, a honlap használtósága és a betegirányítás munkája. (A betegirányításra a járvány miatt jelentős többletfeladatok hárulnak.)
A válaszadók háromnegyede értett egyet részben vagy teljesen azzal az állítással, hogy a budaörsi ellátás jobb a magyarországi átlagnál; 61 százalékuk tapasztalt színvonal-növekedést az elmúlt időszakban. A kitöltők 28 százaléka érkezett a szakrendelő ellátási területén (Budaörs, Herceghalom) kívülről, ők csaknem minden tekintetben – átlagosan négy százalékkal – magasabbra értékelték a budaörsi ellátás színvonalát, mint a helybeliek.
„Tízéves feladatellátási szerződésünk harmadik esztendejében vagyunk. Lépésről lépésre haladunk, ennek része az épület folyamatos modernizációja, az eszközpark bővítése és a jó személyzeti politika – mondta el Zsákai Zoltán, az intézményt üzemeltető Jump Consulting vezetője, bevallva, hogy ezúttal nem számított ilyen jó visszajelzésekre: – A koronavírus-járvány átmenetileg szűkítette a kapacitásokat, ez stresszes helyzeteket okozott. Jóleső megerősítés minden közvetlen betegellátással foglalkozó és egyéb munkakörökben tevékenykedő munkatársunk számára, hogy a legtöbb elégedettségi mutatóban ennek ellenére javulást tudtunk elérni, járványügyi intézkedéseinkről pedig a betegek egyöntetű pozitív visszajelzést adtak. Köszönjük a páciensek türelmét, köszönjük kollégáink helytállását!”