Címünk
2040 Budaörs, Kossuth Lajos u. 9.

Időpontfoglalás a betegirányítóban

  • +36 23 445 480
  • +36 23 445 481

 

Mozgásszervi szakrendelő (fizikoterápia, gyógytorna)
2040 Budaörs, Farkasréti út 53.

  • Fizikoterápia: +36 23 200 422  
  • Gyógytorna: +36 23 200 421

 

Önkormányzat által finanszírozott kivonuló mentőszolgálat elérhetősége 0-24 órában:

  • +36 23 445 495

 

OMSZ ügyelet: 1830

  • hétköznapokon:16:00-08:00
  • hétvégén és ünnepnapokon 8:00-8:00

 

Laboratórium
2040 Budaörs, Kossuth Lajos u. 5.

időpontfoglalás hétfő-csütörtök 08:00-19:00, pénteken 08:00-18:00ig

 

További elérhetőségeink

Igazgatóság

  • +36 23 445 494
  • kapcsolat@tritonlife.hu 

 

Egynapos sebészet

  • +36 23 445 480 / 148

 

Jelentkezés szűrőprogramra

  • +36 20 403 3743 (Horváthné Mercédesz)
  • horvathne.mercedesz@tritonlife.hu

 

Fogászat

  • Dr. Szarvas Éva, dr. Péter Csilla: +36 23 445 479
  • Dr. Tibold Zsuzsanna: +36 23 445 477
  • Dr. Oláh Gergely, dr. Halász Margit: + 36 23 445 474
  • Fogszabályozás: +3630/515-8672

 

Háziorvosok

  • Mokryné Dr. Miklós Krisztina, Dr. Kiss Katalin: +36 23 445 487
  • Dr. Gömöry Anna, dr. Nagy Marianna:  +36 23 445 492
  • Dr. Baron Katalin, dr. Károlyi Éva, dr. Márkus György: +36 23 445 473

 

Védőnők

  • +36 23 445 480

 

Foglalkozás-egészségügy

  • +36 23 445 486

 

Visszajelzések, panaszkezelés:

  • visszajelzes@tritonlife.hu 

Az egészségügyi szolgáltatásokkal kapcsolatos panaszok kezelése jogszabályban szabályozott módon történik. Intézményeink elkötelezettek a páciensek jogainak tiszteletben tartása és a minőségi ellátás biztosítása mellett, ezért a panaszokat minden esetben kivizsgáljuk és megválaszoljuk. 

Ki tehet panaszt? 

  • A páciens saját maga
  • Törvényes képviselője
  • Írásos meghatalmazással rendelkező személy

Hogyan lehet panaszt benyújtani? 

  • Írásban (e-mailen a visszajelzes@tritonlife.hu címen, postai úton a 1134 Budapest, Róbert Károly krt. 64-66. 3. emelet címen)
  • Személyesen (a recepción vagy ügyfélszolgálaton leadva)
  • Telefonon: a panasz rögzítése után írásos megerősítést kérhetünk. 

A beérkezett panaszokra a hatályos jogszabályok alapján 30 napon belül írásban válaszolunk. Az ügyintézéshez igénybe veheti betegjogi képviselő segítségét is.