Címünk
2040 Budaörs, Kossuth Lajos u. 9.
Időpontfoglalás a betegirányítóban
- +36 23 445 480
- +36 23 445 481
Mozgásszervi szakrendelő (fizikoterápia, gyógytorna)
2040 Budaörs, Farkasréti út 53.
- Fizikoterápia: +36 23 200 422
- Gyógytorna: +36 23 200 421
Önkormányzat által finanszírozott kivonuló mentőszolgálat elérhetősége 0-24 órában:
- +36 23 445 495
OMSZ ügyelet: 1830
- hétköznapokon:16:00-08:00
- hétvégén és ünnepnapokon 8:00-8:00
Laboratórium
2040 Budaörs, Kossuth Lajos u. 5.
- +36 70 659 8888
- Online időpontfoglalás a laboratóriumba - kattintson ide
időpontfoglalás hétfő-csütörtök 08:00-19:00, pénteken 08:00-18:00ig
További elérhetőségeink
Igazgatóság
- +36 23 445 494
- kapcsolat@tritonlife.hu
Egynapos sebészet
- +36 23 445 480 / 148
Jelentkezés szűrőprogramra
- +36 20 403 3743 (Horváthné Mercédesz)
- horvathne.mercedesz@tritonlife.hu
Fogászat
- Dr. Szarvas Éva, dr. Péter Csilla: +36 23 445 479
- Dr. Tibold Zsuzsanna: +36 23 445 477
- Dr. Oláh Gergely, dr. Halász Margit: + 36 23 445 474
- Fogszabályozás: +3630/515-8672
Háziorvosok
- Mokryné Dr. Miklós Krisztina, Dr. Kiss Katalin: +36 23 445 487
- Dr. Gömöry Anna, dr. Nagy Marianna: +36 23 445 492
- Dr. Baron Katalin, dr. Károlyi Éva, dr. Márkus György: +36 23 445 473
Védőnők
- +36 23 445 480
Foglalkozás-egészségügy
- +36 23 445 486
Visszajelzések, panaszkezelés:
- visszajelzes@tritonlife.hu
Az egészségügyi szolgáltatásokkal kapcsolatos panaszok kezelése jogszabályban szabályozott módon történik. Intézményeink elkötelezettek a páciensek jogainak tiszteletben tartása és a minőségi ellátás biztosítása mellett, ezért a panaszokat minden esetben kivizsgáljuk és megválaszoljuk.
Ki tehet panaszt?
- A páciens saját maga
- Törvényes képviselője
- Írásos meghatalmazással rendelkező személy
Hogyan lehet panaszt benyújtani?
- Írásban (e-mailen a visszajelzes@tritonlife.hu címen, postai úton a 1134 Budapest, Róbert Károly krt. 64-66. 3. emelet címen)
- Személyesen (a recepción vagy ügyfélszolgálaton leadva)
- Telefonon: a panasz rögzítése után írásos megerősítést kérhetünk.
A beérkezett panaszokra a hatályos jogszabályok alapján 30 napon belül írásban válaszolunk. Az ügyintézéshez igénybe veheti betegjogi képviselő segítségét is.